VI SKAL HAVE
HJERTEBLODET
PÅ BANEN
Vi er RED INK, et strategisk kreativt bureau i hjertet af Odense.
Vores mission er at hjælpe dig i en verden, hvor dine kunders tillid til anbefalinger vokser med raketfart. Vi skal skaffe dig tilhængere, og gøre dem til dine bedste sælgere. Det er sund fornuft!
Læs mere om os
Strategisk vejledning Til Success
Vi hader reklamer
men vi elsker at involvere
RED INK har en klar strategi om at blive det bureau i Danmark, som kan hjælpe din virksomhed til de mest involverede og engagerede kunder. Det handler ikke om bestemte platforme. Gadepræsten hos Kirkens Korshær kan nøjes med en ladcykel. Det drejer sig om at styrke dit brand og øge dit produktsalg. Det er vores udgangspunkt.

Strategi
Lorem ipsum dolor sit orot amet, cons ctetur atrd piing elit.

Strategy
Lorem ipsum dolor sit orot amet, cons ctetur atrd piing elit.

Analyse
Lorem ipsum dolor sit orot amet, cons ctetur atrd piing elit.

web udvikling
Lorem ipsum dolor sit orot amet, cons ctetur atrd piing elit.

Foto- og film
Lorem ipsum dolor sit orot amet, cons ctetur atrd piing elit.

design og tryksager
Lorem ipsum dolor sit orot amet, cons ctetur atrd piing elit.

Content Marketing
Lorem ipsum dolor sit orot amet, cons ctetur atrd piing elit.

Research
Lorem ipsum dolor sit orot amet, cons ctetur atrd piing elit.
Strategisk vejledning til success
Vi hader reklamer
men vi elsker at involvere
RED INK har en klar strategi om at blive det bureau i Danmark, som kan hjælpe din virksomhed til de mest involverede og engagerede kunder. Det handler ikke om bestemte platforme. Gadepræsten hos Kirkens Korshær kan nøjes med en ladcykel. Det drejer sig om at styrke dit brand og øge dit produktsalg. Det er vores udgangspunkt.
Vi har delt hjerteblod med
Vores mission er at hjælpe dig, Vores mission er at hjælpe dig.
Legoland Billund Resort
This is the heading
Strandhøjen A/S
This is the heading
Legoland Billund Resort
This is the heading
Legoland Billund Resort
This is the heading
Strandhøjen A/S
This is the heading
Legoland Billund Resort
This is the heading
Vi vil arbejde for jeres fremtid involver os
VI HAR DELT HJERTEBLOD MED
Finde din passion
Vi skal have hjerteblodet på banen
Det kan være som Kims, der er sulten for sjov. Eller Pressalit, som samler kunstnere og designere om et toiletbræt. Du behøver med andre ord ikke være frelst. Du skal bare tro på involvering som forretningsmodel. Involvering giver indsigt. Brug den til at udvikle nye produkter og services. Skab en sammenhæng i dine tilhængeres interaktion med dig og dit markedstilbud. Det giver resultater på bunden. Og du udlever din drøm på samme tid.
Din kunde's behov driver din forretning↴
Du skal involvere
dine kunder.
Du skal involvere dine kunder gennem en perlerække af kontaktpunkter. De afgørende skal du besjæle og gøre magiske. Du skal være opmærksom på, at det første kontaktpunkt er flyttet online og ofte starter med en søgning. Hvad siger andre om dit produkt? Kan jeg finde en test? Hvis denne kontakt ikke falder ud til din fordel, er kunden tabt for altid. Derfor er der lønsomhed i at skaffe sig tilhængere og give dem stemme.
Services

Strategi
Lorem ipsum dolor sit orot amet, cons ctetur atrd piing elit.

Tekstforfatning
Lorem ipsum dolor sit orot amet, cons ctetur atrd piing elit.

Analyse
Lorem ipsum dolor sit orot amet, cons ctetur atrd piing elit.

web udvikling
Lorem ipsum dolor sit orot amet, cons ctetur atrd piing elit.

Foto- og film
Lorem ipsum dolor sit orot amet, cons ctetur atrd piing elit.

design og tryksager
Lorem ipsum dolor sit orot amet, cons ctetur atrd piing elit.

Content Marketing
Lorem ipsum dolor sit orot amet, cons ctetur atrd piing elit.

Research
Lorem ipsum dolor sit orot amet, cons ctetur atrd piing elit.
Vi hader reklamer
men vi elsker at involvere
Det er vores hjerteblod. Og sund forretningssans. For mens troværdigheden i massekommunikationen styrtdykker, vokser dine kunders tilllid til anbefalinger fra venner og familie med raketfart. Derfor er der knaldsort bundlinje i at investere i relationer. Du skal involvere gennem dine produkter, services og din måde at være til stede på i markedet. Du skal skaffe dig tilhængere. Og gøre dem til dine bedste sælgere.
From the first moment
of truth to zero
Du skal involvere dine kunder gennem en perlerække af kontaktpunkter. De afgørende skal du besjæle og gøre magiske. Du skal være opmærksom på, at det første kontaktpunkt er flyttet online og ofte starter med en søgning. Hvad siger andre om dit produkt? Kan jeg finde en test? Hvis denne kontakt ikke falder ud til din fordel, er kunden tabt for altid. Derfor er der lønsomhed i at skaffe sig tilhængere og give dem stemme.
Finde din passion
Vi skal have hjerteblodet på banen
Det kan være som Kims, der er sulten for sjov. Eller Pressalit, som samler kunstnere og designere om et toiletbræt. Du behøver med andre ord ikke være frelst. Du skal bare tro på involvering som forretningsmodel. Involvering giver indsigt. Brug den til at udvikle nye produkter og services. Skab en sammenhæng i dine tilhængeres interaktion med dig og dit markedstilbud. Det giver resultater på bunden. Og du udlever din drøm på samme tid.
Din kunde's behov driver din forretning
Dans på spidsen af en kuglepen
Indtil den nyeste generation af jagerfly kom frem, var fly selvoprettende. De fløj, som hang de i en snor. Nu er de konstrueret til at beherske kaos. De flyver, som sad de på spidsen af en kuglepen. Resultatet er en voldsom forbedret manøvreduelighed. Den agilitet skal du efterstræbe. Du konkurrerer i en accelererende kultur. Og du vinder kun, hvis du hele tiden justerer dine handlinger på vej mod de mål, du har sat dig.