LEGOLAND BILLUND RESORT
Strategi l Tryksager l Layout l Webdesign
I dag er fordelskortet Be Happy Pass blev anerkendt af de lokale aktører i de 7 kommuner, der er med i LEGOLAND Billund Resort. Samarbejdet er blevet stærkt. Strategien virker. Resultaterne er gode. Stadig flere og flere udenlandske børnefamilier får øjnene op for, at der er et hav af spændende tilbud i resortet – at man kan have verdens bedste børnefamilieferie i området.
Som udførende bureau for LEGOLAND Billund Resort står vi for at facilitere strategien og planlægge indsatserne hen over året. Vi udarbejder undersøgelser af målgrupperne og kendskabsanalyser – og vi har opsat et avanceret system, som registrerer, hvordan gæsterne bruger fordelskortet. Endelig er vi også dybt involveret i at udvikle produkt-pakker, og vi har ansvaret for at præsentere og markedsføre Be Happy Pass-tilbuddene. Magasinet med Be Happy Pass-kortet er på 3 sprog. Hjemmesiden er på 5 sprog. Vi udviklede i 2019 en digital udgave af Be Happy Pass-kortet, så gæsterne kunne have kortet med sig på mobilen. Gæsterne og de lokale aktører har taget rigtig godt imod det.
![](https://www.redink.dk/wp-content/uploads/2020/05/LLBR-magasin-2020_.png)
![](https://www.redink.dk/wp-content/uploads/2020/12/BHP-magasinet-oprejst-åbent-scaled.jpg)
![](https://www.redink.dk/wp-content/uploads/2020/12/BHP-kort_2020-scaled.jpg)
![](https://www.redink.dk/wp-content/uploads/2020/12/LLBR.dk_mobil_2-scaled.jpg)
![](https://www.redink.dk/wp-content/uploads/2020/12/Mac_LLBR.dk_2-scaled.jpg)
![](https://www.redink.dk/wp-content/uploads/2020/12/LLBR-Rollup-BHP-scaled.jpg)
![](https://www.redink.dk/wp-content/uploads/2020/12/BHP-Beachflag-scaled.jpg)