Visitsweden

Milepælen med Visit Swedens navn på er en af de største i Red Inks historie. Både fordi Visit Sweden var den første kunde, vi vandt som selvstændige. Og ikke mindst fordi vi har udviklet os sammen med kunden. Vores fælles rejse har skabt fundamentet for bureauets ekspertise inden for turisme og oplevelsesøkonomi. Vi har skabt gode resultater.

Senest med Skånekampagnen, hvor vi positionerede Skåne som Københavns vilde baghave. Et nærliggende valg, som har øget københavnernes lyst til en tur over på den anden side markant.

 
OPGAVEN

Destinationsudvikling af Nordvestkysten/Vestkysten til fremme turismen fra resten af Danmark.

KUNDE

VisitSweden

LØSNING

Reklamefilm

SoMe-strategi

SoMe-indhold

Onlinebannere

VISITSWEDEN

EN LANG, DEJLIG REJSE

VISIT SWEDEN HAR VÆRET MED PÅ VORES REJSE SIDEN STARTEN AF RED INK​

Milepælen med Visit Swedens navn på er en af de største i Red Inks historie. Både fordi Visit Sweden var den første kunde, vi vandt som selvstændige. Og ikke mindst fordi vi har udviklet os sammen med kunden. Vores fælles rejse har skabt fundamentet for bureauets ekspertise inden for turisme og oplevelsesøkonomi. Vi har skabt gode resultater. Senest med Skånekampagnen, hvor vi positionerede Skåne som Københavns vilde baghave. Et nærliggende valg, som har øget københavnernes lyst til en tur over på den anden side markant.

 
Screenshot 2020-05-13 at 11.24.36
Screenshot 2020-05-13 at 11.30.17
Screenshot 2020-05-13 at 11.33.19

Vil du dele hjerteblod med os?

Vi glæder os til at høre om jeres næste projekter og idéer.
Skriv eller ring til os på TLF: +45 6614 4494