Foto: Susanne Worm
Vi har gang i noget virkelig fedt
Det er ikke nogen hemmelighed, at vi er ret glade for at arbejde med turisme og destinationer. Siden 2014 har vi arbejdet sammen med LEGOLAND Billund Resort and still going strong. Vi har også haft æren af at arbejde sammen med Visit Sweden i en årrække, og været med til at trække danske turister over på den anden side af Øresund.
Senest har vi arbejdet med Vækstprojektet Thorsminde Thyborøn. Her har vi udviklet profiler og kernefortællinger samt omsat fortællingerne til content.
Fælles for de tre ovenstående kunder gælder, at de alle har en kompleks sammensætning af målgrupper. Hver og en af destinationerne tilbyder deres gæster noget forskelligt alt efter gæstens udgangspunkt. Og den kompleksitet, er vi vilde med at arbejde med.
Og nu til det vi egentlig ville fortælle
Vi er i fuld gang med et nyt projekt sammen med Nationalpark Thy og Nationalpark Vadehavet. Her skal vi løfte de to parkers digitale tilstedeværelse. Og netop nu er vi i gang med første del af opgaven, hvor vi på baggrund af en stor mængde data fra forskellige datakilder analyserer os frem til, hvad der fungerer på hjemmesiderne, og hvad der ikke gør. OG vi får også indkredset, hvem brugerne af hjemmesiderne egentlig er. Vi glæder os til det fortsatte samarbejde.